سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یا دانشمند باش یا دانشجو یا شنونده و یا دوستدار و پنجمی مباش که هلاک می گردی . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
راهنمای مسائل جنسی و زناشوئی - راهنمای مسائل جنسی و زناشوئی و زفاف
 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
کل بازدید : 682061
بازدید امروز : 17
........ موضوعات وبلاگ ........

..........حضور و غیاب ..........
یــــاهـو
........... لوگوی خودم ...........
راهنمای مسائل جنسی و زناشوئی - راهنمای مسائل جنسی و زناشوئی و زفاف .......جستجوی در وبلاگ .......

........... دوستان من ...........












کتاب داستان
معرفی سایتهای اینترنتی
زندگی نامه بازیگران

............. اشتراک.............
 
............آوای آشنا............

............. بایگانی.............
راهنمای مسائل جنسی و زناشوئی

........... طراح قالب...........


پرشین استیت
  • تعریف علمی اعمال مشروع جنسی

  • نویسنده : امیرحسین عرفانی مهجور:: 85/4/5:: 11:9 صبح

    قسمت سوم

    3-  این اشخاص دارای اختلالات و ناراحتی های عصبی می باشند و این عوامل تا حدی در دگرگونی شخصیت آنها تأثیر خواهد کرد.

    4-   ارتکاب انحرافات و جرایم جنسی به ندرت تابع اراده می باشند. بلکه زیادتر تابع فعل و انفعالات شدید روانی است.

    5-  عذاب ها و ناراحتی هایی که منحرفین جنسی در اجتماع دارند، زیادتر از آن است که تا کنون به آنها توجه شده است. زیرا این اشخاص بر طبق غریزه ذاتی خود،میل دارند همواره اعمال غیر عادی خود را دراجتماع به مورد عمل بگذارند و در نتیجه حظ و بهره موهوم و فرضی خود را از آن اعمال بگیرند ولی چون کمتر در این راه موفقیت پیدا می کنند به این علت همواره معذب و ناراحت می باشند.

    ادامه دارد


    راهنمای مسائل جنسی و زناشوئی

    نظرات شما ()

  • تعریف علمی اعمال مشروع جنسی

  • نویسنده : امیرحسین عرفانی مهجور:: 85/3/24:: 12:51 عصر

    قسمت دوم

                به طور کلی دانشمندان پسیکیاتری معتقدند که منحرفین جنسی دارای خصوصیات زیر می باشند:

    1-  منحرفین اشخاصی هستند که هدف آنها از از زندگی جنسی بهره برداری و احساس لذت مانند افراد عادی نیست و به عبارت دیگر هدف تلذذ جنسی انها با هدف های سایر افراد عادی مردم در این خصوص اختلاف دارد

    2-  استعداد و توانائی جنسی منحرفین جنسی معلول می باشد و علت این نقصان مربوط به زمان قبل از بلوغ و ایجاب انجام وظیفه برای اعضاء تناسلی می باشد.

    در تمام موارد ما نمی توانیم جرائم و انحرافات جنسی را معلول ناراحتی های روانی و عصبی بدانیم بلکه هرگاه روش اجتماعی پستانداران را از نظر بیولوژی و زیست شناسی مورد مطالعه قرار دهیم ، خواهیم دید که انحراف جنسی یکی از خصایص متشکله زندگی آنها می باشد. منتها افرادی که در قانون شکنی و زیر پا گذاشتن قواعد و مقررات اجتماعی جسور می باشند و قدرت امساک نفس و احترام به قواعد و نظامات اجتماعی در آنها ضعیف تر است خود را با این عمل می آلایند.

    در هر حال از تعاریف و مباحث مذکور می توان نتیجه گرفت که منحرف جنسی شخصی است که یا تحت تأثیر بدآموزی های محیط قرار گرفته و بدون اینکه هدف توالد و تناسل داشته باشد، به اعمالی دست می زند که یک نوع عمل جنسی به شمار می رود.

    ولی عملی معمول و متداول و مشروع نیست و این عمل برای او لذت عمل زناشوئی است و البته چنین شخصی اگر در صدد درمان خویش برنیاید، وضع روانی او روز به روز وخیم تر خواهد شد و شخصیت و ارزش انسانی او را به فساد و نابودی خواهد کشانید.

    ادامه دارد

     


    راهنمای مسائل جنسی و زناشوئی

    نظرات شما ()

  • تعریف علمی اعمال مشروع جنسی

  • نویسنده : امیرحسین عرفانی مهجور:: 85/3/2:: 12:3 عصر

    قسمت اول

             و اما تعریف اعمال و روابط مشروع و مجاز جنسی از نقطه نظر علمی یعنی پسیکیاتری و پسیکولوژی عبارتند از ( علاقه جنسی دو جنس مخالف به یکدیگر بدون اینکه این علاقه با هیچ گونه خصوصیات غیر عادی و ناموزون توام باشد).

             در خارج از حدود و ملاک و میزان تعاریف مذکور قلمرو بسیار وسیعی وجود دارد که هرگاه اعمال و روایبط جنسی بر تعاریف مذکور منطبق نشود، جای ان را در این قلمرو باید پیدا کرد و بسیاری از اعمال و رفتاری که در این حوزه وسیع از مردم ناشی می شود، علل روانی دارد. پزشکان بیماریهای دماعی معتقدند که علل بسیاری از انحرافات جنسی ناراحتی های روانی و در بعضی موارد نیز این انحرافات معلول عوامل محیطی می باشد . به طوری که « کینسی » یکی از دانشمندانشهیر این علم عقیده دارد که موضوع بسیار مهم دیگری که باید مورد توجه خوانندگان محترم قرار بگیرد آن است که عده ای از عوام فکر می کنند ، هرگاه منحرف جنسی ازدواج کند انحراف او با زادواج درمان خواهد شد . در صورتیکه این طرز فکر اشتباه بسیار بزرگی است و اگر منحرف جنسی قبل از درمان کامل ازدواج بکندف حالت روانی او شدیدتر خواهد شد و هم خود و همسرش را به مصیبت و بدبختی خواهد کشید. زیرا شخص منحرف از همسر خود متوقع کسب هدف هائی است که برای او میسر نسیت و از این رو سرانجام سرنوشت آنها به طلاق و جدائی و مآلاً تشدید حالت روانی همسر منحرف کشیده خواهد شد.

    ادامه دارد


    راهنمای مسائل جنسی و زناشوئی

    نظرات شما ()

  • تعریف اخلاق اعمال مشروع جنسی

  • نویسنده : امیرحسین عرفانی مهجور:: 85/3/1:: 2:3 عصر

             در مورد این تعریف باید بگوئیم ، اعمال و روابط مجاز و عادی جنسی عبارتست از علاقه دو نفر جنس مخالف به یکدیگر طبق اصول و موازین صحیح « شرعی و اجتماعی » و بدیهی است که اصول و موازین  صحیح اجتماعی نیز عبارتند از ازدواج بین دو نفر جنس مخالف که از لحاظ سن ، نژاد و طبقه اجتماعی با هم مناسبت داشته باشند و اگر طرفین ازدواج از یک فامیل باشد، لااقل نباید داای نسبت های خویشاوندی نزدیک باشند.


    راهنمای مسائل جنسی و زناشوئی

    نظرات شما ()

  • تذکر:

  • نویسنده : امیرحسین عرفانی مهجور:: 85/2/31:: 11:20 صبح

    قسمت نهم

    هنگامی که مسائل و انحرافات جنسی را مورد مطالعه و بررسی قرار می دهیم سؤال اده مهمی مخصوصاً از نظر علمی و معالجه بیماریهای روانی جلب توجه می کند و آن اینست که تحت چه شرایطی و با در نظر گرفتن چه ملاک ومعیاری می توانیم شخصی را منحرف جنسی بشناسیم و چه اعمالی از این شخص باید ناشی شود تا مشمول این عنوان گردد؟

    تماس جنسی با حیوانات که در بین بعضی از جوان هائیکه در مراتع و مزارع کار می کنند شایع است . گرچه عملی  است غیر طبیعی و مخالف قوانین و مقررات و این عمل جزء انحرافات جنسی مسلم نیز به شمار آمده ،ی در بسیاری از موارد نمی توان این عمل را معلول بیماری های روانی دانست . بلکه این عمل هرگاه بوسیله جوان هائی که در مراتع و مزارع کار می کنند اتفاق بیفتد ، باید آن را محصول و معلول محیط و موقعیت حرفه ای آنها دانست ، نه معلول یک بیماری روانی و عدم دسترسی به امکانات لازم

    برای اعمال و روابط مشروع و مجاز و عادی جنسی یف را می توان ارائه داد لاقی و دیگری عملی


    راهنمای مسائل جنسی و زناشوئی

    نظرات شما ()

  • تذکر:

  • نویسنده : امیرحسین عرفانی مهجور:: 85/2/28:: 11:3 صبح

    قسمت هشتم 

    یکی دیگر از نتایجی که تحقیقات اخیر در زمینه شناخت مسائل زناشوئی در سالهی اخیر به دست آمده ، آن است که حتی در

    حیوانات نیز ، عمل جنسی به طور ساده و طبیعی و به اصطلاح بر اساس قاعده طبیعی انجام نمی گیرد

    از تمام مباحث مذکور که بگذریم امروزه علم پسیکیاتری ثابت کرده است که بسیاری از هیجانات روحی افراد بشر ، به وسیله آنچه که ما آنرا «عشق » می نامیم و همچنین اعمال جنسی نقش پیدا می کنند

    ***

    و اکنون باید به بینیم « انحراف جنسی » چیست و چه عملی « انحراف جنسی » نامیده می شود

       به طور کلی اختلافات عصبی و ناراحتی هائی را که ریشهء  عصبی دارند ، به دو دسته می توان تقسیم کرد : دسته اول ناراحتی هایی که برای بشر رنج اور هستند و انسان پیوسته کوشش می کند ، خود را از رنج آنها برهاند . مانند مالیخولیا ، جنون جوانی و غیره . دسته دوم ناراحتی هایی هستند که برای بشر لذت آورند اما جامعه این دسته از ناراحتی های روانی را مخالف مصالح خود می داند مانند : انحراف جنسی ، همجنس بازی ، ملبس شدن به لباس جنس مخالف ، صرف نوشابه های الکلی ، استعمال مواد مخدر و حتی ارتکاب جرم و جنایت

    بنا بر این انحرافات جنسی عملی است که به علت ناراحتی روانی و اختلالات عصبی انجام می گیرد و البته شخص منحرف نیز این اعمال را بدون هدف تولید نسل انجام می دهد

    ادامه دارد


    راهنمای مسائل جنسی و زناشوئی

    نظرات شما ()

  • تذکر:

  • نویسنده : امیرحسین عرفانی مهجور:: 85/2/26:: 11:26 صبح

    قسمت هفتم

    هنوز هم ما بچه ها وافراد مسنی که تمایلات جنسی از خود نشان بدهند‌ ، با نظر تحقیر می نگریم و آنها را محکوم می کنیم

    تحقیقات علمی ربع قرن اخیر درباره روشهای جنسی معتقدات زمان گذشته را تائید نمی کند و حتی علوم و « پسیگیاتری » چنین طرز فکری را درباره   امور و مسائل جنسی محکوم می کنند و آنها را برای بشریت گمراه کننده و مضر می داند

    از کلیه تحقیقاتی که در سالهای اخیر درباره امور وو مسائل زناشوئی به عمل آمده ، نتیجه گرفته می شود که اگر بخواهیم آندسته از اعمال جنسی را که به خاطر تولید نسل انجام نمی گیرد ، « انحراف » بدانیم ، باید به طور کلی اصولاً کلیه اعمال جنسی را « انحراف » تلقی کنیم . زیرا به طور یقین

    می توان گفت تعداد مردان و زنان که اعمال جنسی را فقط به منظور تولید نسل انجام می دهند ، آنقدر نادر است که اصولاً نمی توان رقمی را در تحقیقات علمی حائز شود

    نتیجه دیگری که  از این بحث گرفته می شود آن است که اگر بخواهیم ، اعمالی را به منظور تولید نسل انجام نمی گیرد انحراف بدانیم با توجه به روشهای معمول درباره عملیات جنسی در دنیای امروز ، باید کلیه افرادی را که دست به اعمال جنسی میزنند ف گناهکار و مجرم بدانیم

    ادامه دارد


    راهنمای مسائل جنسی و زناشوئی

    نظرات شما ()

  • تذکر:

  • نویسنده : امیرحسین عرفانی مهجور:: 85/2/25:: 1:9 عصر

    قسمت ششم

    در بین کلیه اعمالی که در آن زمان انحراف جنسی شناخته می شدند ، اعمالی که به منظور جلوگیری از آبستنی انجام می گرفت از سایر انحرافات جنسی شدیدتر و خطرناک تر تلقی می گردید عمل استمناء و هم جنس بازی نیز مخصوصاً از انحرافات بسیار خطرناک جنسی به شمار می رفتند و قرن ها عمل هم جنس بازی چون مخالف قاوعد طبیعی بود ، مجازات مرگ داشت و افرادی که به این عمل مبادرت می کردند ، اعدام می شدند

    بدیهی است با توجه به آنچه که درباره عمل جنسی در گذشته گفته شد ، معلوم می شود که در گذشته پیرمردانی که نیروی تولید نسل را از دست می دادند و یا بچه هائی که هنوز به سن تولید نسل نرسیده بودند ، مجاز نبودند ، علاقه ای به اعمال جنسی نشان بدهند و هرگاه این افراد در مورد اعمال جنسی ابراز علاقه می کردند گناهکار شناخته می شدند

    بچه ای که در گذشته خود را به اعمال جنسی علاقمند نشان می داد ، برای ابتلاء به انحرافات جنسی مستعد شناخته می شد و سالخوردگانی که از این اعمال پرهیز می کردند متقی و پرهیزکار می گردیدند . ما افرادی که گرد این تمایلات می گشتند ، تقبیح می شدند و داغ ننگ روی شخصیت آنها زده می شد

    ادامه دارد


    راهنمای مسائل جنسی و زناشوئی

    نظرات شما ()

  • تذکر:

  • نویسنده : امیرحسین عرفانی مهجور:: 85/2/24:: 7:17 عصر

    ذکرقسمت پنجم

    بنا به علل مذکور افرادی دیندار و پارسا شناخته می شدند که عمل جنسی را فقط به منظور تولید نسل انجام می دادند و سعی می کردند هنگام عمل جنسی هرچقدر که ممکن است است کمتر لذت جنسی کسب کنند . بسیاری از افراد نیز برای اینکه هنگام عمل مجامعت کمتر لذت به دست بیاورند ، به شیوه های عجیب و غریب دست می زدند

    یکی از این شیوه ها بطوریکه « راتی تیلور » در کتاب « جنسیت در تاریخ » نوشته ، این بود که زن و شوهر هنگام مجامعت پیراهن مخصوصی می پوشیدند که این پیراهن ها فقط سوراخی داشتند که عمل آبستنی را امکان پذیر می کرد و صرف نظر از این عمل ، هیچگونه تماس دیگری بین زن و شوهر بوجود نمی آمد

    مخصوصاً معتقد بودند که زنان هنگام عمل جنسی ، هیچ نوع لذتی نباید کسب کنند و اگر زنی عمل مجامعت را به خاطر کسب لذت جنسی انجام ممی داد، عمل وی را یک نوع انحراف جنسی می دانستند و این طرز فکر قرن ها بر اعمال جنسی زنان و شوهران حکومت می کرد که باید گفت هنوز هم بعضی از زنان و شوهران از این طرز فکر تبعیت و پیروی می کنند

    ادامه دارد

     

     


    راهنمای مسائل جنسی و زناشوئی

    نظرات شما ()

  • تذکر:

  • نویسنده : امیرحسین عرفانی مهجور:: 85/2/16:: 11:37 صبح

    قسمت چهارم

    بنابراین هر نوع عمل جنسی که در گذشته به منظور تولید نسل انجام نمی گرفت ، انحراف شناخته می شد و این اعمال حتی شامل بعضی از عملیات مقدماتی معاشرت های جنسی نیز می شد

    حتی جلوگیری از آبستنی و کلیه اعمالی که به این منظور انجام می گرفت ، انحراف شناخته می شد و فهرستی که برای انحرافات جنسی تهیه شده بود فهرست بسیار طویلی بود که به غیر از اعمالی که به منظور تولید نسل انجام می گرفت بقیه را انحراف نشان می داد

    به طور کلی حتی اگر عمل جنسی با توجه به جنبه های لذت آور و لذت بخش انجام می گرفت یک نوع انحراف جنسی تلقی می گردید و دانشمندان علوم دینی آن زمان معتقد بودند افرادی که به مبانی دینی و اصول ماوراء الطبیعه و متافیزیک اعتقاد ی ندارند ، اعمال جنسی را به خاطر لذت آنها انجام می دهند ، نه به منظور تولید نسل که هدف طبیعی و واقعی این اعمال است

    ادامه دارد


    راهنمای مسائل جنسی و زناشوئی

    نظرات شما ()

       1   2      >
    Ads by www.istru.com